Preguntes freqüents

  • L’adreça de lliurament pot ser diferent a l’adreça de facturació?

Sí. Els lliuraments s’envien a l’adreça que el Client ens indica, que pot ser diferent a l’adreça de facturació.

  • Quants dies tardaré en rebre la meva comanda?

El termini estimat d’entrega és de 1-2 dies laborables des del moment que tramitem la comanda. El termini d’entrega màxim és de 5 dies laborables. Per a productes en estoc. Quan no hi ha estoc, indicarem la data d’entrega aproximada indicada pel fabricant.

  • Què passa si no he rebut la comanda en el període establert?

Contacti amb nosaltres mitjançant l’adreça de correu electrònic info@enfoca.cat o al nostre telèfon 933 284 115 per veure en quin estat es troba el seu enviament i solucionarem la incidència el més aviat possible.

  • Què he de fer si no trobo el que vull comprar en el catàleg d’ENFOCA?

La nostra web disposa d’un cercador a la part superior dreta de la pantalla creat per als casos en que el Client no pugui trobar el producte que cerca dins del nostre arbre de categories. Introduint el nom del producte o les paraules clau ja apareix l’enllaç per trobar-lo.

La web www.enfoca.cat permet la compra dels productes més habituals subministrats per ENFOCA SOLUCIONS AVC, però no hi apareixen tots els productes. En cas que estigui buscant algun producte que no apareix a la web, contacti amb nosaltres mitjançant l’adreça de correu electrònic info@enfoca.cat o al nostre telèfon 933 284 115 i l’informarem.

  • Quin preu té l’enviament del producte?

Tots els enviaments dels nostres productes a la web són GRATUÏTS per al territori de l’estat espanyol (no inclosos per a les illes ni Andorra, a consultar en cada cas). No hi ha cap recàrrec en els ports.

  • Què he de fer si rebo un producte defectuós o en mal estat?

El client pot contactar amb ENFOCA mitjançant l’adreça de correu electrònic info@enfoca.cat o al nostre telèfon 933 284 115 per a gestionar qualsevol incidència amb el producte entregat.

S’acceptarà el canvi del producte si és a causa d’un error d’ENFOCA SOLUCIONS AVC SL., o pel fet que el producte subministrat sigui defectuós o estigui en mal estat. Si un producte diferent al sol·licitat pel client fora lliurat per error d’ENFOCA SOLUCIONS AVC SL., se li lliurarà el producte correcte, recollint el primer, sense cap càrrec addicional per al Client.

  • Si tanco l’ordinador s’esborren els productes que he acumulat a la meva cistella?

No s’esborren. Els productes quedaran desats en la llista del client per a que ho pugui continuar gestionant.

  • Què he de fer si necessito més informació per decidir quin és el model de producte que més em convé?

ENFOCA disposa també d’una atenció personalitzada per al Client que ho necessiti. Ho pot fer posant-se en contacte amb nosaltres mitjançant l’adreça de correu electrònic info@enfoca.cat o al nostre telèfon 933 284 115.

  • Es pot fer la devolució d’un producte?

En el cas de voler realitzar la devolució d’un producte el client pot posar-se en contacte amb nosaltres i indicar-ne el motiu. Tot i que la devolució o reintegrament del producte no figura entre les condicions de ENFOCA SOLUCIONS AVC SL., l’empresa sempre intentarà poder arribar a una solució satisfactòria amb el client.

  • Com puc pagar la meva comanada?

Les compres dels productes a adquirir es poden pagar per qualsevol dels mitjans a continuació enumerats:

  • Transferència bancària
  • Amb targeta de crèdit
  • PayPal
  • Com puc informar-me de les ofertes, promocions i descomptes que realitzi ENFOCA?

Amb la subscripció a la nostra NEWSLETTER, el Client podrà estar informat de les novetats en productes, ofertes i promocions que ENFOCA realitzi.

La subscripció a la nostra newsletter es pot fer a través de la pàgina principal de www.enfoca.cat, omplint el senzill formulari situat a la part inferior-central.